Senin, 10 Januari 2011

Sopo sing butuh obat kopok

Kali ini aku bener-bener pengin nulis sesuatu yang beda banget dari biasanya. Karena bingung mo nulis apa… ehh, tiba-2 pas liat fesbuk pak Udin Hamd yang lagi semangat-2nya ngeblog… jadi terinspirasi deh bikin artikel ini.

Dulu aku sempat tercengang dengan artikel pak Udin Hamd yang berbahasa Suroboyonan… nahhh… sekarang aku pengin juga coba nulis artikel dalam basa jawa… tapi sebagian aja, yang penting ono jowone… wkwkwkwk…
Wakwak

Bismillahirrahmanirrohiiiim… mugo-mugo gak salah… hehehe…

Ono ing sawijine dino… Yu Yem duwe loro seng rodo aneh. Saking anehe de’e kroso isin ameh neng dokter. Tapi bareng dipikir-pikir penyakite soyo nguatiri… akhire de’e kepekso moro nang dokter. Pas wes neng jero kamar perikso, Yu Yem banjur ngandakke opo seng dirasakke kabeh penyakite. Untunge pak doktere sabar tur gak galak.

“Ono opo Yu, sampeyan ning kene?” Jare doktere.

Yu Yem terus cerito, “Iki lho dok, wis sak wulan iki aku ki rasane malih ngentutan. Sak jam iso ping sepuluh aku ngentut. Cuma untunge dok, entutku iku gak mambu ambek gak onok suorone, dhadhi aku gak pati’o isin kan gak ono sing ngerti. Lha iki pas aku lungguh ndok ngarepe sampeyan ae wis ping telu aku ngentut. Tapi sampeyan gak ngerti tha, yo mergo iku mau, entutku ki gak muni ambek gak mambu. Cumak aku yo tetep gak enak dhewe tha, mosok cah wedhok kok ngentutan” jare Yu Yem.

“Oh ngono tah……. Nek ngono, ya wes tebusen ae resep iki. Seminggu maneh mbaliko rene maneh” jare doktere karo nutup irunge nggo masker kain.
Ngikik

Pas wis seminggu Yu Yem mbalik maneh neng doktere.

“Wis enakan tah Yu kowe?” Takok doktere.

“Aku gak ngerti iki obat opo sing dokter kekno wingi, cumak entutku saiki koq ambune malih bosok gak karuan. Sampek kudhu nggeblak aku dok. Tapi untunge entutku sik tetep gak muni, dadi gak ono seng krungu” Jare Yu Yem.

“Oo… ngono, ya wes berarti irung sampeyan wis gak buntu maneh. Saiki tebusen maneh, ganti resep iki yo” jare doktere.

“Lhaa… obat opo maneh iku dokter?” Takok Yu Yem.

“Obat kopok……..” jare doktere.

Huahahahahaha…. (Hayooo…. yang gak bisa basa jawa… ga boleh ikut ketawa…)

Sahabat,

Ada banyak hal yang mungkin menutup telinga dan hidung seseorang, ketika dia tidak pernah tahu atau tidak mau tahu kejelekan dan keburukannya sendiri..

Orang disekitarnya sudah kelimpungan atas “BAU” yang dikeluarkan dari tubuhnya, tapi dia merasa tenang-tenang saja dan tidak merasa bersalah, tidak merasa bahwa “BAU” yang dikeluarkan itu bermasalah…
Bisik2

“BAU” itu bisa sifat marah, sinis, ego yang super tinggi, merasa paling hebat, paling top, paling super, paling ngerti… juga curiga, wis… pokoke macam-macam BAU yang kalau didengar dan dirasakan tidak sedap…!! ( atau memang benar-benar tubuhnya BAU karena memang tidak pernah mandi… wkwkwkwk…)

Yu Yem ntu masih baek, dia sadar… masalah itu ditimbulkan dari dirinya… makanya dia cepat-cepat periksa untuk mendapatkan obat bukan untuk mengatasi “BAU”nya dulu, tetapi obat untuk mengatasi pendengaran dan penciumannya… itu lebih baik sebelum mengobati “BAU” yang sesungguhnya..

Banyak orang tidak sadar bahwa masalah yang datang sering kali timbul karena dirinya sendiri dan BUKAN DARI ORANG LAIN !!!.. mereka lebih memilih orang lain dan lingkungan yang harus dipersalahkan karena timbulnya “BAU” tersebut… Emang lebih enak mencari kambing hitam dari pada menyalahkan diri sendiri….
Pengecut

Jadi kalo boleh kasih saran neh…Periksalah…!! jangan jangan pendengaran dan penciuman anda terganggu..!!

( Kuambil dari catatan trieand )

Tidak ada komentar:

Posting Komentar